איך בוחרים כרית הנקה?

יש סגולות רבות ויתרונות רבים להנקה, עם זאת המלאכה לא פשוטה מסיבות רבות. יש מוצרי תינוקות רבים כמו ציוד הנקה, רפידות, כיסויי הנקה, משאבות חלב ועוד. כרית הנקה הופכת את פעולת ההנקה לפשוטה ונוחה מאוד, אך לפני שאתן רוכשות כרית הנקה הנה הדגשים לבחירת המוצר:

 

  1. גודל – עליכן לבחור כרית הנקה המתאימה לגוף שלכן ובהתאם לגוף של התינוק. חשוב גם לקחת בחשבון את הצורה של הכרית, יש בעיקר שני סוגים, האחת בצורת חצי עיגול והסוג השני בצורת O. המטרה היא ליצור גובה מספק שלא יגרום לכן להתכופף לתינוק כדי להאכיל אותו.
  2. ניקיון – אחד הדברים החשובים שיש לקחת בחשבון כאשר אתן בוחרות כרית הנקה הוא ניקוי הכרית. זכרו שמדובר על מוצר שחייב להישאר הגייני. בחרו כריות הנקה עם כיסוי שניתן להסרה. יש דגמים אשר מתאימים לשטיפה מהירה והכתמים יורדים בקלות, בעוד שדגמים אחרים סופגים במהירות את הכתמים והלכלוך שנגרם בזמן הנקה כמו פליטות ורוק. ההמלצה היא לבחור כריות 100% כותנה, הכריות פשוטות לניקיון ואיכותיות.
  3. תמיכה – בחרו כרית אשר מעניקה תמיכה לגוף. בעזרת כרית עם תמיכה לגב תוכלי לשמור על יציבות ולשמור על ביטחון התינוק וגם לשמור על הגב שלך ישר. במיוחד כאשר מדובר על תאומים חשוב מאוד לבחור בכרית עם תמיכה ורצועות.
  4. טווח ארוך – חשוב לבחור כרית הנקה שמתאימה לשימוש רב פעמי ולטווח הארוך. בדרך הזאת ההשקעה שלכן לא תהיה חד פעמית, אלא תוכל לעבור גם לתינוק הבא.
  5. אחסון – עבור חלק זהו פרט שולי, אך יש יתרון מאוד גדול שמשפיע על הנוחות כאשר יש מקום אחסון בכרית ההנקה. מקום אחסון בכרית הנקה נועד כדי לשים בקבוק, צעצועים או כל פרט אחר שתצטרכו בזמן ההנקה.
  6. מחיר – ניתן למצוא מחיר מגוון כשזה נוגע לכריות הנקה. המחירים בדרך כלל מתחילים מכ-50 ש"ח ומגיעים לסביבות ה-300 ש"ח. המחיר בדרך כלל גם מאפיין את האיכות של הכרית מבחינת נוחות ושימוש חוזר בעתיד. לכן, המחיר הממוצע והמומלץ לרכישת כרית הנקה ינוע בין 140 ש"ח ועד 250  ש"ח.
  7. ייצור מקומי – כריות הנקה בייצור מקומי מעניקים לכם יותר וודאות לגבי מה הכרית עברה עד שהגיעה אליכן. מלבד לכך, ייצור מקומי מוזיל את המחיר בצורה משמעותית מאשר כריות הנקה בייבוא (שלרוב גם יהיו פחות איכותיות).
  8. אחריות – כאשר אתן רוכשות מוצרים לתינוק שלכן אתם רוצות את הטוב ביותר. הדרך הטובה ביותר לוודא האם מוצר הוא איכותי הוא לא יבוא לידי ביטוי על ידי בחירת מוצר עם אחריות מתאימה. האחריות המתאימה לכרית הנקה היא כשנה. האחריות גם מעניקה לכן ביטחון בכל מקרה שהמוצר הוא לא כפי שאתן ציפיתם.

 

מאמרים נוספים באתר

נעלי בלרינה

מדריך האופנה: כיצד לשלב נעלי בלרינה בכל סגנון ולכל אירוע!

יש קסם על-זמני בנעלי בלרינה שנראה כאילו הן רוקדות ללא מאמץ על פני הנוף המגוון של האופנה. בין אם אתם נכנסים לאור הזרקורים של אירוע יוקרתי או גולשים בצ'יט-צ'אט המזדמן של מפגש בבית קפה, המצרכים הרב-תכליתיים האלה מזמינים סימפוניה של אפשרויות סגנון לכל תרחיש שניתן להעלות על הדעת. האם אי פעם עמדת מול ארון הבגדים שלך, זוג נעלי בלרינה עדינות ביד, מהרהרת בסודות למימוש מלוא הפוטנציאל שלהן?

מארזי לידה מעוצבים ליולדת

למה אנחנו אוהבים לקבל מארזי לידה

אין ספק שיש משהו שובה לב בקבלת מארז לידה. עטוף באריזה יפה, הוא לוכד את תשומת הלב שלנו באופן מיידי ומעורר את סקרנותנו. הציפייה למה שטמון בפנים היא חוויה מרגשת שמוסיפה למשיכה הכללית של המארז. אחת הסיבות העיקריות שאנחנו אוהבים את מארזי הלידה היא אלמנט ההפתעה שהן מציעות. בניגוד למתנות מסורתיות, אין לנו מושג מה מצפה לנו כשנפתח את המארז. זה יכול להיות אוסף של בגדים מקסימים, צעצועים או דברים חיוניים אחרים לתינוק. אלמנט ההפתעה הזה מוסיף רובד נוסף של התרגשות וציפייה, מה שהופך את החוויה לבלתי נשכחת באמת.

נעלי צעד ראשון טיפים לקנייה

נעלי צעד ראשון הן הנעליים הראשונות שבעזרתן ילדכם יעשו את צעדיהם הראשונים. זוהי הסיבה שבגללה בחרו לנעליים הללו את השם הזה, שם שאיתו מגיעה מחויבות

קידום אתרים בצפון

קידום אורגני בגוגל הוא גורם חשוב מאוד לקידום אתרים. זה הדבר הראשון שעולה כשאנחנו מחפשים מילת מפתח, וזה המקור הכי אמין למידע. קידום אורגני בגוגל

למה הכי כדאי לרכוש חבילות לידה?

תינוק חדש הצטרף למשפחה? יהיה עליכם להכין את הבית לקראת הגעתו המרגשת. אם נשאיר בצד את ההתרגשות תצטרכו להכין את התשתית באופן האידיאלי מבחינתכם. כבר

המדריך לרכישת דובי ענק מושלם

למה דובי ענק כל כך אהובים? איפה אפשר לקנות דובים ענקיים? מה כדאי לבדוק לפני שקונים את הדובי? הוא תמיד מצליח לשמח, כולם אוהבים אותו